Congrats babe

Congrats Lyddis, skrivningen gick juh hur bra som helst för min vän, så nu har även hon körkort och vi har en extra chaufför till Norge ;) Självklart fick hon köra pärlan hela vägen hem och jag måste juh säga att jag kände mig väldigt trygg där i passagerarsätet. Så STORT grattis till Lydia :D

Blev en heldag i den lilla staden Kramfors. Började med att hämta upp Ida och sen mötte vi upp Erikas kompis och gick på Bakfickan och fikade. Eftersom vi hade så mycket tid innan Lyddes skrivning så blev de så att vi fastnade där på Bakfickan i några timmar och sen passade vi på att strosa runt i de affärer som finns. Jag lyckades dock inte hitta nåt, eller hittade egentligen en tisha jag ville ha, men som vanligt blev jag för lat när det kom till att prova den, plus att jag inte har ekonomi till impulsgrejer just för tillfället. Måste juh spara så mycket som möjligt till Norge nu. Men dagen flöt i alla fall på riktigt bra och avslutades med en oxfilérulle på Sylos. Kan inte mer än säga att den satt förjävla fint !

Hör och häpna gott folk, imorn bär de av ! Måste erkänna att jag börjar känna mig en aning nervös inför dom kommande dagarna, men samtidigt ska de bli så grymt kul och sjukt spännande. Har i alla fall packat de mesta nu och resten åker ner imorn när jag är klar, sen kl. halv 9 bär de av mot första stoppet, Östersund, och sen vidare hela vägen till Oslo. Brudar, de här kommer bli grymt :D Norway, here we come !

Ska även passa på och säga ett stort grattis till min farfar som idag fyller 88 år <3


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0