Bara för att jag är grym

Alltså de är nåt fel på människorna i de här huset. Blir så otroligt less på att de aldrig är nån som väcker mig på morron. Jag ställer klockan på 9 varje morgon och är övertygad om att både mamsmen och pappsen hör den, men inte kommer dom in och ser till så jag kliver upp inte. Om ingen väcker mig så skulle jag garanterat kunna sova förevigt, precis som idag, tog mig ur sängen runt 12 kanske. Hann kliva upp och få i mig en köpp, sen ringde en väldigt bakis storebror och sa att de var dags för däckbyte. Så de var bara att hoppa i kläderna och pallra sig ut ! Malin var redan i full gång med att byta sina däck så jag fick lov att rulla ut mina och sätta igång jag också. OCH, måste säga att jag är grym på att byta däck. Klara de nästan helt själv, bror hjälpte mest bara till att loss på skruvarna och dra åt dom när jag var klar.

Efter däckbyte blev de en köpp med Lydia. Vi satt i ett par timmar och skrev listor inför Norge. Blev en hel hög med olika kategorier och vi kom på en massa grejer som vi inte ens hade tänkt på tidigare. Som tur är har jag flörtat lite med mor min, så hon har lovat att vi ska få låna deras bil och takboxen för att få med oss allt, awsome dude ! De börjar verkligen närma sig nu och vi har en massa som ska planeras innan. Ååh vad jag längtar, de här kommer bli så jäkla grymt :)

Nu ska jag sätta mig och kika på The Hills och The City :D


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0