Bakisdag

Alltså tjejen har varit oerhört bakis idag. Jag som typ aldrig blir bakis, utan mår alltid oförskämt bra, men idag har jag faan varit riktigt bakis. Har känts som att huvet har varit påväg att explodera typ hela dan, varit asskakis och slö som ett as. Att köra hem från Sundsvall var verkligen ingen höjdare i detta tillstånd. Poppade ashög musik för att hålla mig vaken, vilket bara gjorde huvudvärken värre och de kändes som att jag aldrig skulle ta mig hem alltså. Men hem tog jag mig tillslut och hann precis hem till de traditionsenliga kl. 6 fikat hos familjen Nordin. Blev surdegsbröd med kräftstjärtar, ägg och citronmajo, plus en rejäl en köpp kaffe :) Efter de tog jag pappsen med mig på en långprommis och efter lite frisk luft och ännu en köpp så började kvinnan känna sig normal igen. Så jäkla underbart när allt bakis bara släpper och man får må bra igen.

Annars hade de inte hänt mycket idag. Lyddis kom och plockade upp mig så vi drog en byragg och sen hängde hon på hit hem och kikade igenom mina inköp från gårdagen. Måste säga att jag är sjukt nöjd med allt jag kom över igår. Liiite ångest för att jag brände så mycket pengar, men de var lätt värt varenda liten slant och nu behöver jag inte shoppa nåt mer på ett tag.

Imorn blir de lite jobb tillsammans med Mallan på Hem & FRITID.


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0