Work work

Jobbat idag med och de har som vanligt gått bra. Nu är inskolningen över och allvaret börjar, imorn. Trodde juh att jag skulle få en vilodag för att få ta in allt de nya, men ikke ! Men jag klagar absolut inte, kul att få komma in i de så fort.

Imorn börjar dagen 9.30. Då ska jag möta upp min chef på Linderud, sen ska vi åka vidare till Storo-galleria för att kolla på butiken där och träffa chefen där. Vi ska luska ut om dom ska kunna dela på mig eller om jag enbart ska jobba på Linderud, spännande. Sen var Salma tvungen att vara hemma med sjukt barn, så jag hoppar in och jobbar 14.00-20.00. OCH, de innebär att jag jobbar helt själv på kvällen och ska stänga helt själv. Känns läskigt som faan, eftersom jag inte alls hittar allt i butiken och jag vet inte riktigt vad som ska göras i kassan på kvällen. Line hade varit snäll och skrivit ner allt steg för steg till mig, men tyvärr är mina norska läskunskaper inte dom bästa, haha ! Men de ska förhoppningsvis gå bra, får väl ringa på securitas om jag får panik ;)

Blev glatt överraskad idag när min chef skulle gå hem. Hon hade gått och köpt kaffe och en bulle till mig som välkommen till familjen och grattis för att jag var den som sålt bäst under dan :) Så tummen upp för mig, jag som trodde att den där 10 000kr gränsen skulle vara omöjlig att ta sig förbi (Y) Skrev även upp mig för julbordet idag, så i december nån gång ska jag få träffa hela Chantal familjen.


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0