We made it

Vi hittade E45 och tog oss hela vägen fram, vi är juh för grymma vi tre. Blev en lång första natt, men nu börjar vi komma iordning och känna oss lite mer hemma.

Idag är alltså vår första dag som Oslobor och den har väl gått riktigt bra måste jag säga. Vi känner igen oss en hel del från förra gången vi var här, så vi kör runt och hittar rätt bra. Idag drog vi in till stan runt halv 10, eftersom Pats hade en intervju klockan 10. Henna blev vi minnsann av med på stört, hon blev borta hela dan i princip, så jag och Lyddis har pysslat på här hemma och lagat vår första gemensamma middag. Pats blev juh bjuden på mat av sina nya chefer (?!), så jag och Lyddis fick inviga själva.

Imorn blir de väl ungefär nåt liknande. Pats ska iväg och provjobba, så jag och Lyddis ska pyssla lite och söka lite jobb och så. Får se vad dagen har att bjuda på !

Måste bara få säga att ingrott fett och svinto är de absolut bästa jag vet en sen måndakväll ;)


Ciao


Vårt vardagsrum

Mitt och Pats rum, min snyggt bäddade säng ;)

Min nysorterade garderob

Thumbs up för min och Lyddis middag som kostade oss mindre än 10kr var, men fortfarande var riktigt gott :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0