Visitors make me happy

Har juh haft mammsen och pappsen på besök idag, love it ! Dagen började med att jag skjutsade iväg Lydia till jobbet och sen drog jag vidare till stan för att möta upp föräldrarna på deras hotell och käka hotellfrulle. Sen drog vi på stan en sväng, vandrade runt på Karl Johan och kikade runt i lite olika gallerior, så de var trevligt. Efter de var de dags att ta med sig dom båda till Linderud och visa vart jag jobbar. Så dom fick träffa chefen och Nina och kika runt lite i butiken. Mammsen hittade till och med lite grejer som hon köpte och då avslöja minnsann May-Britt att dom som tillhör familjen får 20% på allt dom handlar, awsome. Så då fick hon minnsann fynda lite ! Sen gick vi och fika en sväng och efter de var pappsen trött så han gick och satt sig och jag och mammsen shoppade lite till mig, tnx mami :) När vi var färdighandlade så drog vi hem och dom fick se lägenheten för första gången. Tro faktiskt att dom tyckte att vi hade de riktigt fint här. Sen fick jag skjuts till tunnelbana och dom drog vidare mot Torsby.

Tog tunnelbanan till stan för att hämta upp Krulov på centralen. Gick och hälsade på Pats en sväng innan vi drog vidare hem. Lyddis kom ganska precis då vi kom hem, så ställde oss och lagade köttbullar och mackisar till middag och nu ligger vi som vanligt bänkade framför tvn :)


Ciao


Äntligen har jag mina efterlängtade skinnhandskar och ..


.. dessa godingar som jag gått och suktat efter sen jag flytta hit :D TACK MAMMA <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0