Work it

Åkte och mötte upp min chef imorse, sen drog vi vidare till Storo Sentret och träffade butikschefen där. En trevlig tjej som verkade riktigt lättsam, så ser fram emot att få några timmar där borta också. Kul med omväxling liksom ! Sen drog jag hem och käkade frulle med brudarna :) Pats fick då ett samtal från stället där hon var och provjobbade förra veckan och dom ville att hon skulle komma på inskloning redan idag. Så de var bara att packa in grejerna i kylen och köra in till stan. Släppte av Pats, sen drog jag och Lyddis på skattekontoret så jag fick lämna in mina papper. Så nu är de ur världen i alla fall, hoppas att de går fort att få de där jäkla D-numret så jag kan skaffa telefonkort och bank snart.

När de var gjort drog vi tillbaka till Linderud och tog en kaffe. Sen skilldes vi åt, eftersom jag skulle springa och jobba. Gått riktigt bra att jobba idag faktiskt, även fast jag varit HELT själv dom tre sista timmarna. Såklart kom rushen efter att mina 2 kollegor gått hem, så jag har sprungit runt som galen och servat kunder, samtidigt som jag försökt snygga till i butiken och städat. Men de gick juh bra i alla fall och jag slog både Nina och May-Britt på säljvfronten idag igen (Y) Dock bara med typ 1000kr, men jag är nöjd ändå ! Själv stängningen gick väl helt okej, rörde ihop lite grejer och lyckades få till ett överskott på 5000 kr, men bättre de än att de fattas liksom.

Imorn är jag ledig, så då får vi se vad som händer. Pats jobbar juh, så blir jag och Lyddis på tu man hand :)


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0