Think positive girl

Ååh va jag inte känner för att gå på jobbet idag. De är kallt ute, de halvsnöar, jag mår illa och känner inte alls för att vara trevlig och pratglad idag. Men va gör man, har man tackat ja till jobb så har man och de blir juh faktiskt en extraslant som jag kan sätta in på mitt resekonto. Är bara att jobba på de och se glad ut ! Ska försöka tänka positivt framöver, men de är juh så sjukt mycket lättare att bara få vara lite småless och gå runt och klaga hela tiden. Men de är ännu en grej som ska bli ändring på, jag ska bli mer positiv till saker och ting hur drygt de än känns, så är de bara !

40 minuter kvar till jobb, 70 minuter kvar tills Lyddis slutar. Så extremt drygt att vi alltid går om varann, oavsett vilka tider vi jobbar. Men de kanske är en positiv grej ?! Om vi inte ses allt för ofta så har vi desto roligare när vi hinner ses. Eller ?! Ja, jag vet då inte, men de kan juh vara så :)


Ciao





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0