The Beach

Har precis tänt en eld i kaminen och nu sitter vi och kikar på The Beach. Kan inte låta bli att drömma mig tillbaka till Thailand och de underbara liv vi levde där i tre månader. Maya Bay där filmen utspelar sig var en sån otroligt vacker plats alltså. Lite synd bara att stället har blivit så invaderat av turister ! Ååh va jag blev ressugen nu. Vill åka tillbaka till Asien igen, vill åka till Australien, dra en roadtrip genom Europa, färdas genom hela den amerikanska kontinenten, alanya, ååh de är så många platser jag vill se och uppleva. Vet att de inte kommer ske än på ett tag, måste jobba ihop pengar först. But someday I will do all of that, no doubts about it !

För övrigt har jag jobbat idag. Varit jävligt dött idag, men de har ändå gått rätt bra. Lite halvsegt, men helt okej ! Hade juh stängning idag också och tror faktiskt att de gick riktigt bra den här gången. Kändes bra i alla fall ! Lyddis och Pats kom förbi och höll mig sällskap sista halvtimmen, så tro de va lite därför de kändes lite bättre också. Så slapp jag vara helt själv liksom !

Imorn är de jobb som gäller 10.00 - 17.00. Sen har vi tagit fram en stek ur frysen, så ska väl försöka tillaga den på nåt vackert sätt och ha en liten mysmiddag, me like. Ska kanske försöka hinna träffa Lillan en sväng imorn eller på söndag också, vi får se :)


Ciao


Helt okej film faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0