Storo

Jaha, klev upp runt 11.30 idag och kände mig lagom uppvilad. Hoppade in i duschen och sen lite smink på de ! Eftersom alla är och jobbar så är de bara jag och Krille här hemma. Vi tog och kokade lite kaffe och sen har vi mest bara sutte framför tvn och surrat en massa. Så himla skönt att mina brudar har så lättsamma pojkvänner :)

Men snart är de dags för jobb, på Storo. Linda ringde mig i måndags och frågade om jag inte kunde jobba idag, 16-21. Självklart tackade jag ja till den förfrågan, men nu är jag riktigt nervös alltså. Har bara träffat Linda en gång och vet inte ens om de är hon jag ska jobba med, men de ska väl förhoppningsvis gå bra. Börjar bara fundera lite på om de är jag som har stängning ?! Men dom kan väl ändå inte tänka sig att första gången jag jobbar där ska jag stäng själv ?! Ja, vi får helt enkelt vänta och se hur de går, ni lär juh få en update ikväll.

För övrigt så kommer juh Mackis ikväll också, så då blir de fullt hus i helgen. Tro nog att de blir ett glas vin ikväll också, så de ser jag fram emot. Har juh som börjat bli en tradition att dricka vin på helgerna här i Oslo, me like ! På lördag hörs de som att de kanske blir lite mer festligheter, men jag jobbar 11-18 så vi får väl se, men jag känner på mig att de här kommer bli en grym helg :)


Ciao


Friday tradition ?! Så jäkla skönt att varva ner med ett glas vitt :)
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0