Silence is taking over

Då var helgen redan slut och helt plötsligt blev de väldigt tyst, stilla och ensamt i lägenheten. Krille och Mackan har åkt hem och brudarna är på jobbet, så nu sitter jag här för mig själv igen. I vanliga fall brukar jag tycka om att ha lite ensamtid och ha en stund för mig själv då man kan samla tankarna, men sen vi flyttade hit så vill jag mer än gärna ha liv runt mig hela tiden. Blir så jäkla rastlös av all tystnad ! 

Borde egentligen ta och städa lite, men tro de får vänta tills imorn, eftersom jag känner mig lite hängig idag. Sovit halvdåligt inatt och när jag vakna så hade jag ont i hela kroppen. Slår vad om att de är den här jävla kylan ! Helt seriöst, jag som alltid klagar på att de är kallt hemma, men här är de kallt. Och, då menar jag inte att de är kallare utomhus, utan inne i lägenheten. Mitt och Pats rum är värst, känns nästan som att man går och lägger sig i ett tält en mörk höstkväll, utan sovsäck. Usch alltså, de här måste vi lösa annars kommer vi bli sjuka hela högen !

Näe nu tycker jag att Lyddis kan ta och komma hem och hålla mig sällskap :)


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0