Sibiria

My oh my va jävla kallt de är ute. Värsta sibirien här i Oslo, men de är de väl i och för sig hemma också, om ryktet stämmer. Jees alltså, de känns som att de precis var sommar, men ack så fort den försvann. Typ ett halvår kvar tills nästa sommar så de är väl bara att stå ut anta jag.

Jobbat idag i alla fall, hade första öppningen idag. Gick faktiskt riktigt bra, var inte alls så farligt som jag hade föreställt mig. Har annars varit jävligt lungt på Linderud idag, typ inte varit in en enda kund. Men alltså jag höll på skratta ihjäl mig åt securitas. Dom är juh riktigt jävliga ibland dom där grabbarna, men ack så korkade, haha ! Hur många securitas behövs de för att byta ut en rulle med inslagspapper ? Svaret är tre, haha ! Alltså vilka jävla miffon. Dom ringde dit en efter en och när dom väl var tre stycken så tog de ändå 15 minuter innan dom lyckades lista ut hur rullen skulle bytas. Dom bjöd i alla fall på dagens skratt, så de tackar vi för :)

När jag slutade kom Lyddis förbi och vi drog in till byn och hälsade på Pats och Akam på Crossway. Satt där ett tag, sen drog vi på Donken och käka middag. Love it ! Ska egentligen inte lägga pengar på sån skit, men ibland får man skämma bort sig själv lite. Efter maten drog vi tillbaka till Crossway och satt där tills dom stängde, sen drog vi in på Oslo City och gick runt och kikade i affärer. Meget morsomt !


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0