Rush hour

Tænkte blogga lite från jobbet, duktiga jag ! Sitter inne i vårt grymt trånga lilla lager/kontor och har min så kallade lunchbreak. Fått i mig ett æpple och tre pepparkakor i alla fall, så nu håller jag mig nog fram till middan. Bestæmde mig førresten før att gå till jobbet idag och jæklar va skønt de var. Alldeles lagom temperatur ute idag, dock vældigt slaskigt, men de gick bra ændå. Tar mig exakt 15 minuter att gå till jobbet, så de ær juh helt perfekt att børja dagen med en lagom lång prommis innan man børjar jobba och blir inomhus hela dagen.

Har varit sjukt lungt hær på Chantal idag, fram till før en liten stund sedan. Snacka om rush hour, helt pløtsligt børjade bara allt folk att vælla in. Men de ær himla roligt nær de ær mycke rørelse i butiken, så slipper man stå som ett fån och fundera på vad man ska hitta på. Love it !

Tænker på Lydia som ær hemma helt sjælv idag igen. Snart hittar vi ett jobb till dig med bruden, I know it ! Før næsta vecka och veckan dærpå jobbar jag bara lørdag, så då ska vi ut och sælja in goa lilla Lyddis nånstans. Før vem kan egentligen motstå en sån liten pudding som henne ?! ;)

Næe, nu kanske jag ska ta och gøra nån nytta igen. Hoppas ni mår bra dær hemma och att ni snart kommer och hælsar på oss :)


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0