Partey

Dagen började med jobb för min del, sen stog middan på borde när jag kom hem, love it. Efter maten var de bara till att fixa sig för kvällen och när vi var klara med de så blev de som vanligt lite kortspel. Kortspel och vin, så jäkla underbart ! Akam och Dj kom även hit en sväng så vi lärde dom att åka bussen och tror faktiskt att vi lyckas supa Dj under bordet igår, eller i alla fall en liten stund.

Sen drog vi in mot stan. Visste juh som inte riktigt vart vi skulle, så drog på Buddah Biljard och spelade och drack lite. Även om kvällen inte riktigt blev som vi hade tänkt så tycker jag ändå att vi hade riktigt kul :) Alltid kul att hitta på nåt liksom. Och, ett tack till Dj som fick springa ikapp våran buss och stanna den till oss !


Ciao


Bjussar på lite bilder från kvällen :)

Akam & Krulov

Dj & Lyddis :)

Naaw, Mackis och Lyddis :)

Dj, Lyddis och Pats :)

Pats och Akam :)

Lyddis och jag :)

Jag och Akam :)

Vi körde lite uglyfaces ;)

Sexy girls ;)

;)

;)

;)

;)

Blev en trevlans kväll i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0