Oslo's new supermodel ?!

Haha, vilken komisk start på jobbet idag. Kom dit och möts av Linda och Miriam som säger att jag är så jäkla snygg. Vad nu tänkte jag, läskiga arbetskompisar som flyger på en sådär. Men i alla fall, så fick jag agera modell i typ en timme. Dom skulle knäppa kort på lite kläder till en annons och hade ingen modell, så de fick bli jag ?! Ååh fy faan, de är nog de värsta jag nånsin varit med om. Tycker verkligen inte om seriösa bilder, haha ! Men får väl se om de kommer med eller inte, hoppas nästan att nån annan också har tagit lite bilder så att dom välja istället.

Efter de så drog dom båda andra och lämnade mig helt själv. Ny butik, ny tjej, lite nya kläder, annorlunda inredning, ja hur faan hade dom tänkt där egentligen. De blev som jag befarat och jag var tvungen att stänga helt själv ! Men tror faktiskt att de gick rätt bra, får väl se om dom ringer och vill att jag ska jobba nåt mer :)

När jag väl kom hem var de fullt med folk här, eller fullt och fullt, men Lyddis, Pats, Krille, Mackis, och tre av Krilles kompisar. Trevligt trevligt ! Så nu är de vin för fulla slanten :)


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0