Oh my it's chilly

Fy fasen va jävla sjukt kallt de är i de här landet alltså. Minsugrader också den här jäkla snålblåsten på de, not cool ! Plus att de nästan känns som att vi har minusgrader i lägenheten också, men sikken tur vi är norrlänningar och tål kylan (Y)

Åkte på jobb idag med förresten, fast på Storo denna gång. Alltid lika roligt med lite miljöombyte ! Jobbade 12-21, så då blir de ännu en extraslant till novemberlönen, awsome. Fick även en glad överraskning när jag kom på Storo. Fick gå ner till stylingborden på andra våningen och få håret fixat, sen fick jag en leopardmönstrad locktång, plus 3 månaders fri hårstyling. Kan åka på Storo när jag vill och få håret fixat precis som jag vill ha de, så de ska jag väl försöka utnyttja så gott jag kan. Thumbs up people ! I övrigt har väl dan varit rätt så seg faktiskt. Träffat två nya arbetskompisar, skittrevliga, men frågan är hur trevliga jag var ?! Alltså jag kan vara världens sämsta människa på att lära känna folk. Älskar att träffa nya människor, men jag är förjäkla dålig på att hitta på samtal alltså och är de nån som frågar mig nåt så är jag aldrig så smart att jag ställer samma fråga tillbaka, istället blir jag tyst. De måste de bli ändrig på minnsann, annars kommer jag juh aldrig komma nånvart här i världen !

Blir även jobb imorn tydligen, men på Linderud. Så mellan klockan 14-20 ska jag vara supertrevlig, jätteframåt, pratglad, frågvis m.m och kanske lära känna nån ny spännande människa hade jag tänkt. Får se hur jag lyckas med den uppgiften ?! Wish me good luck ;)


Ciao


Lunchbreak firades med en 10 kronors latte idag, me like ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0