Oh la la Espania

Sitt och kikar på Spanien-Skottland just nu (repris tror jag). Ååh va jag saknar VM 2010 ! Vi hade så sjukt kul och vi samlades inför varje match för att heja fram Spanien till vinst, which we did ! Men nu får jag sitta helt själv och försöka heja. Gick bra för typ 1 minut sen, men Skottland bestämmde sig tydligen för att dundra in två mål bara sådär, sjukt dålig stil alltså. Men min drömprins lyckades i alla fall sätta en straff och Iniesta gjorde mål strax innan Skottland, så de är juh fortfarande oavgjort. Men känner att Spanien är på hugget som vanligt, så hoppas verkligen att dom tar de här :)


Ciao

  
Så jävla vacker, en dag ska jag se denna man spela på riktigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0