Lets get to work

Oh yeah baby, fick jobbet (Y) Gjorde min första inskolningsdag idag och den andra blir imorn. De har faktiskt gått riktigt bra och jag tror att de här kan bli riktigt kul. Ska stänga butiken helt själv nu på fredag, vilket känns lite väl tidigt, men de är juh kul att man har lyckats göra ett sånt intryck att dom litar på en i alla fall. Får se hur de går bara, men jag ska försöka att inte klanta till de. Har även fått schema från v. 48 och fram till nyår, jobbar både julafton (helt själv) och nyårsafton. Vore superkul om några vänner skulle vilja komma hit på nyår och fira tillsammans med mig ;) Vet inte riktigt än hur de ser ut för mina kära roomies, men hoppas att de snart lossnar och att dom får ett jobb. De är dom värda !

Har inte mycket mer att skriva just nu. Vi hade Mackan på besök i helgen och vi har haft en grym helg. God mat, gott sällskap och gött vin. Riktigt lyckad första helg här på Slettelökka. Kanske slänger upp lite bilder sen om min dator vill börja fungera. Vi har juh varit internetlösa hela helgen, men idag bestämde de sig för att börja fungera igen, dock inte på min dator. Vette faan va de är för fel på just min dator ?! För vi har exakt samma inställningar och jag stängde av mitt antivirus, så allt är likadant, men ikke att de vill fungera. Tips ?

Säger även grattis till söt-Kajsi som fyller år idag :) OCH, jag saknar er där hemma, KOM och hälsa på oss snart <3


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0