Kick ass day

Usch va trögt de var att ta sig ur sängen imorse, alldeles för tidigt att kliva upp 8 på en lördag. Men tog mig upp och iväg på jobbet i alla fall. Ååh damn vad ens egna inställning till saker och ting kan göra livet lättare alltså. När jag klev in på jobbet så bestämde jag mig för att de här skulle bli en bra dag, jag skulle vara glad och trevlig och sälja bra. Och vet ni ?! De funkade :) Har känts mycket lättare att gå fram till folk och vara påflugen och de har verkligen lönat sig, lyckades sälja för 27 000 NKr idag, yeei me. Känns faktiskt som att jag har kommit in i jobbet lite mer nu också. Hittar mer i butiken och förstår nästan jämt vad folk frågar efter även fast dom talar konstigt, så bara tummen upp för idag.

Nu sitter jag här med mina kära roomates och vet inte alls vad vi ska hitta på ikväll. Har nyss käkat kötbullar och mackisar så nu ligger vi som vanligt i soffan och jäser. De där gymkortet skulle sitta jävligt fint alltså ! Men försent för gym ikväll ändå, så får se vad som händer, blir antagligen lite filmmys bara :) Nöjd pappsen ?! Inget vin på hela helgen, så hoppas du kan vara lugn nu !


Ciao


Kokosyoghurt till frulle, love it :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0