Fiskbullar och pärer

Spanien vann matchen !!

I övrigt att dagen gått åt till att spela Sonic the hedgehog. Blev så fruktansvärt sugen på de spelet när jag hörde att Lyddis surra om de, så var tvungen att leta upp de. Grymt spel ! Annars har de inte hänt nåt speciellt, suttit och kikat på två smågrabbar som åkt slalom på vår bakgård. Faan vilket tålamod småbarn har alltså. Dom kuta upp och ner för den där lilla backen med skidorna i högsta hugg, och för vad ?! För att få stå på skidorna i typ 2 hundradels sekunder och kanske hinna göra en slalomsväng ?! Jees så tråkigt, skulle jag aldrig ha ro till att göra.

Sen stack jag till Vietvet och hämtade Lyddis från jobbet. Stannade för på Narvesen och införskaffade ett norskt kontantkort, så ska väl snart ta och aktivera de. När vi kom hem så ställde vi oss och lagade fiskbullar och pärer och de satt förjävla fint, trots att de var nå jäkla törpärer vi köpt på oss. Men nu är vi i alla fall mätta och belåtna och ligger bänkade framför tvn. Får se om vi orkar åka in till stan och möta upp mammsen och pappsen när dom kommer senare :)


Ciao


Min tur att vara chaufför, men imorn blir vi av med bilen och måste börja åka tunnelbana ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0