Exhausted housewife

Alltså man blir faan helt jävla slut av hushållssysslor. Och för er där hemma som tror att jag håller på att förvandlas till min mamma, så är inte fallet, jag fuskstädar bara så än så långe kan jag ikke jämföras med henne ;) Men de hindrar mig inte från att vara helt utmattad ändå. Har inte gjort ett piss sen vi åt, eller slängde in en tvättmaskin till, men de var Lyddis som fick hänga upp skiten. Istället myste jag ner mig under en filt med en stor köpp äpple/kanel te. Så jäkla mysigt att dricka te såhär i vinterkylan ! 

Just nu sitter vi och kikar på Bartenderskolan, som vanligt på tirsdager. Sjukt roligt program och kan juh inte mer än säga att man blir fett sugen själv ! Men vi får se hur de blir med dom planerna, finns juh så mycket man vill göra här i livet :)


Ciao


Funderar på om jag ska orka mig upp imorn och åka med Pats in till stan när hon ska på jobbet. Ska juh in dit i vilket fall som helst så varför inte börja dagen i tid liksom ?
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0