Euro shopper

Euro Shopper är verkligen ett underskattat i mina ögon. Har alltid varit lite småskeptisk till deras produkter, eftersom dom är så pass mycket billigare än andra märken. Då känns de juh liite som att nåt måste vara fel, men ikke. Vårt nya ekonomiska liv har verkligen fått oss att öppna ögonen för detta underbara märke och inte faan är de nåt fel på deras produkter heller. Allt vi kan komma över som har märket på sig köper vi. Ägg, pasta, nudlar, choklad, oboy, tonfisk, pärmos, krossade tomater, laxkotletter, pommes frites m.m m.m. Love it ! Inte bara de att dom har bra produkter, de är juh galet billigt också :) Har dock fått höra av mina kära roomies att pärmosen går bort, smakar tydligen bara vatten, men annars är allt toppen ! Tänkte bara jag skulle informera er skeptiker, som är som mig, där ute att de faktiskt är helt okej produkter och att man kan spara en rejäl slant på att testa :)


Ciao


Några få delar ur vårt skafferi ! Idag lyckades vi även hitta bröd med samma märke, typ franska. Köpte 2 stycken då dom bara kostade 7.40 NKr styck ;) Fynd som faan !

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja, vad ni än gör, köp inte pärmosen :p Lydde har nog samma erfarenhet som mig från konfirmationen av euro shoppers mos :p

2010-11-15 @ 20:01:58
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0