Efficiency, me like

Oj vilken effektiv och skön dag jag har haft idag. Vaknade runt 10 och kände mig sjukt utvilad, så satt och surra lite med Pats innan hon gatt dra på jobbet, sen blev de frulle. Efter de så var de bara att fixa sig lite och sen springa iväg till Linderud. Gick på DnB nor och fixade så jag blev kund hos dom, så fick mig ett norskt bankkontonummer och resten av grejerna, typ internetdosa och kort får jag kirra först när första lönen har kommit in på kontot. Men nu är de ordnat i alla fall, så då slipper jag tänka mer på de. När de var klart sprang jag upp på Chantal och surrade lite med Nina och Maybritt och sen belönade jag mig själv med lite shopping. Blev en rosa mjukisdress, två par byxor och en såndär grej som man gör te med, alltså en sån som man hä löste i och doppar ner i koppen. Sen blev de även lite nödvändig matshopping innan jag drog mig hemåt igen.

Väl hemma blev de till att dammsuga och skura köket, hallen och badrummet. Våra rum och tvrummet får vänta tills imorn. Sen hade vi ett jätteberg med disk som behövdes tas om hand, så de var bara till att sätta igång med de. När jag nästan var klar så kliver Lyddis in genom dörren :) Så då blev de till att vika lite tvätt och sen åt vi upp tacoresterna :)


Ciao


Kommentarer
Postat av: pappa jonne

Håll du påbli vuxen, jänta min.skura,dammsuga....

Kul

2010-11-23 @ 20:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0