Chantal

Gick juh som sagt och provjobbade imorse, eller ja, började juh klockan 11. Och, måste säga att de gick riktigt bra ! Jobbade tillsammans med 3 andra kvinnor/tjejer och dom var sjukt trevliga allihop och tog riktigt bra hand om mig. De har varit riktigt mycke att göra idag, då de har strömat in kunder, så jag blev inslängd i uppgiften på en gång kan man säga. Har galgat, vikt kläder, hjälpt kunder och stått i kassan, så måste säga att de har varit en mycket givande dag och jag hoppas verkligen att jag får jobbet. För dehär va riktigt kul faktiskt ! Mest äldre kunder, eftersom de är en kärringaffär, men dom är juh bara för söta gamlingarna, så de har bara varit roligt. Securitas-grabbarna satte´dit mig ganska rejält också, men som tur var kunde vi alla skratta åt de senare (Y)

Lyddis hämtade mig när jag slutade och när jag kom hem väntades massa överraskningar. Brudarna drog till IKEA och shoppade medans jag jobbade, så dom hade köpt en hel del fina nödvändiga grejer som gjorde lägenheten mycket hemtrevligare. Dessutom stog middan på bordet när jag kom hem (Y) Makaroner och köttfärssås, så sjukt gott :) I love my new roomates <3


Ciao


Denna lapp fann vi på vindrutan imorse och medans vi stog och läste kom en skitsur gubbe fram och sa att vi hade tur att bilen stog kvar. Hade de vare dags för sophämtning idag hade dom bogserat bort vår bil och vi hade fått betala 3000 NKr för att få ut den igen ;o Tur vi bara har stått där en natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0