Better together

Båda mina sambos är hemma och allt är så mycket bättre när vi är tillsammans. Även fast vi typ alltid bara sitter vid varsinn dator och muppar, men man är i alla fall inte själv. De är faktiskt lite smådrygt att vi alltid går om varandra. Vi är typ aldrig två hemma samtidigt, utan de är alltid bara en av oss som är ledig ! Men vi får väl se, kanske blir bättre framöver :)

Just nu sitter vi och kikar på The Event, eller ja, de är väl bara jag som kollar. Men alltså gud va jag älskar de programmet, jag blir så jäkla psykad av att se de. Alltid lika spännande och förvirrande, love it ! Men är reklam just nu, därför jag har tid att uppdatera lite ;)

Imorn får vi se vad som händer. Ska nog försöka städa lite i alla fall, hoppas jag orkar för de behövs verkligen just nu. Ser förjävligt ut här ! Sen kanske jag väntar med att handla tills Lyddis kommer hem, är juh som lite trevligare att göra de tillsammans. Borde egentligen ta mig ut på lite shopping i veckan också, men får se hur de blir med den saken !

Har även aktiverat mitt norska sim-kort nu också, så de är bara att säga till om ni vill ha mitt nya nummer ! För ni kan inte längre nå mig på mitt svenska nummer :)


Ciao


I miss my baby today <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0