Avatar

Blev tacodinner idag, satt förjävla fint må jag säga. Satt länge och fundera på om vi skulle ta hemkörning på pizza, men vi bestämde oss istället för att laga lite tacos. Lätt bästa beslutet idag. Sen tro jag mest att vi har legat hela dan, vi har i alla fall inte varit ut nåt. Och när de var dags för kvällsfika så ställde sig jag och Pats och skalade 1 kilo räkor. Alltså de kan ha vare de mest dryga jag nånsin varit med om, speciellt när jag blev så jäkla tvärmätt precis när vi skulle äta dom också, så jag avstog. Men dom andra smaskade i alla fall i sig lite rostisar med ägg, räkor, grönisar och mayo !

När kvällsfikat var slut så slog vi på den sjukt efterlängtade Avatar. Som jag har gruvat mig för att se den filmen alltså. Har juh haft ashöga förväntningar och velat sett den, men den är juh så sjukt jävla lång så jag har inte orkat. Men nu när den väl är sedd kan jag med stor belåtenhet säga att den var så himla värd att se. Oj oj oj vilken bra film och oj oj oj va jag grina. Sjukt bra film alltså, så alla som inte har sett den, SE DEN !


Ciao


Wonderbar ! Och dom är juh så vackra dom där avatarerna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0