And now it's my turn

Middan satt helt okej, konstigt uttryck. Brudarna tyckte de va supergott, men chilisås påminner verkligen alldeles för mycke om ketchup, så de var inget för mig. Fick sitta och försöka intala mig själv hela tiden att "de är inte ketchup utan chilisås, de är inte ketchup, de är inte ketchup, de är inte ketchup .." ja ni förstår själva principen ?! Fick i alla fall i mig de jag hade tagit för mig, men tror jag avstår när de blir till att käka upp resterna faktiskt.

Hur som helst, imorn är de min tur att vara helt själv. Jees så tråkigt de kommer bli ! Men ska i alla fall kliva upp och skjutsa iväg Lyddis runt 8, sen får vi se vad dagen har att bjuda på. Blir förmodligen så att jag drar fram dammsugarn en sväng, sen ska jag nog se om jag lyckas skura inne på toan. Yippie, va sjukt kul de lät ! Jaja, de är i alla fall värt att vara ensam så länge vi alla har jobb :)

Blir juh så att båda mina roomies jobbar ända fram till fredag och själv börjar jag inte jobba förns fredag då Lyddis slutar (Y) Men får juh i alla fall besök av mammsen och pappsen onsda-torsda, yeeei ! Så blir juh inte helt själv hela veckan i alla fall. Men sen får jag agera femte hjulet hela helgen, då båda pojkvännerna kommer på besök. Känns verkligen som en toppenvecka, haha ! Näe, men de blir säkert hur trevligt som helst :)

Time for a man-hunt ?! ;)


Ciao


I've got theese two to thank for my good looks ;) Love you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0