A piece of pie

Lyckades ta mig upp imorse som planerat. Jag och Pats fixade oss och fick halvspringa till tunnelbanan för att hinna med. När vi typ var framme så fick jag ett samtal från Linderud och dom ville att jag skulle komma bort dit så fort som möjligt och jobba idag. Så istället för att följa med Pats in till stan fick jag lov och hoppa av efter bara två stationer och springa upp på Chantal. Haha, Ninas min när jag kommer dit typ 10 minuter efter hon hade ringt ! Så snabb trodde hon minnsann inte att jag var ;)

Blev i alla fall en relativt lugn dag och jag slutade runt 17, så då vare bara till att handla lite och sen bege sig hemåt till Lyddis som stog och laga mat. Har bestämt att vi ska baka en äppelpaj, stänga av datorerna och bara umgås ikväll, får se hur de går, men de skulle vara sjukt mysigt :)


Ciao

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0