Nystart

Ja, nu är det väl på tiden att jag tar mig ur hemkomstdepresionen och börjar blogga igen så att älskade lilla Majs har lite koll på vad som händer medans hon är borta i Cypern ;)


Har nog inte hänt något speciellt sen hon for så jag har inte så mycket att skriva om än så länge. Dagarna flyter på som vanligt och att jobba på ica blir inte roligare, men det är bara att härda antar jag. Igårkväll begav jag mig mot Mimmi och Erika i Sundsvall för att umgås några timmar, sen kl. 02.30 bar det av mot Sundsvall för att hämta upp bror och Malin på tågstationen. Så himla roligt att träffa dom igen och få höra om deras äventyr i Brasilien. Har juh faktiskt inte träffat dom på 4 månader nu, så det kändes himla bra och dom är sig lik. Vi var i alla fall hemma i Ramsele runt 06.00 och då blev det någon timmes sömn för min del och sedan blev det lunch på pizzan med bror, Malin och Jennifer. Sen på eftermiddagen har jag och Anna suttit här hemma och surrat massa, druckit kaffe, beställt lite kläder och tagit oss en prommis. Men usch vilket väder det är alltså, blåser svinkallt och har haglat/snöat i princip hela dagen, så tycker att Majs och Denise får ta och sända oss lite värme från Cypern.


För övrigt sitter jag nu här och är allmänt livrädd. Är juh själv hemma eftersom föräldrarna befinner sig i Göteborg och nu har jag verkligen lyckats skrämma upp mig själv, perfekt såhär precis innan läggdags. Vet inte riktigt hur jag ska lyckas somna faktiskt, bleve så jäkla nojig sen vi såg Paranormal Activity, så just nu sitter jag och är helt övertygad om att det är en mördare nere i min källare. Usch! Jag hoppas verkligen att jag överlever natten, men har juh Pepsi som vaktar utanför mitt rum, så får väl hoppas att han signalerar om någon fara närmar sig.


Näe, nu ska ja försöka mig på att sova i alla fall. Och - när jag känner mig motiverad ska jag försöka ändra designen på bloggen, känns som att temat inte riktigt passar längre.

Kommentarer
Postat av: maja

här kommer massor med värme från mig och denise :D <3

2010-05-06 @ 23:35:22
URL: http://magnussonmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0