Nån som sa shopping ?!

Jag och Mimmi sitter för tillfället ihop. Tror inte vi har lämnat varann ifred sen i lördags, men jag klagar inte. Vi har så hemskt trevligt tillsammans och än har vi inte börjat gå varandra på nerverna som tur är. Har varit i Sollefteå i 2 dagar nu, så man kan nästan säga att jag har börjat plugga på halvtid igen ;) Näe, men vi ska försöka ta oss hem till Ramsele idag och imorn blir det förhoppningsvis shopping, Sundsvall eller Övik är frågan ?!

Känns som att jag verkligen är i behov av att shoppa just nu, dålig tajming bara att jag inte har några pengar, men de löser jag på nåt sätt. Har massa grejer jag måste införskaffa inför Alanyaresan och sen behöver jag en massa kläder i största allmänhet. Sen jag kom hem från Thailand har jag haft tre "outfits" som jag har växlat mellan när jag har varit ledig, så nu är det på tiden att fylla upp garderoben med lite fräscha vår/sommarkläder. Tror även att jag borde ta och rensa ur garderoben, den är full med massa skit som jag aldrig använder ändå, men får se när jag orkar ta tag i detta. Kommer säkerligen sluta med att mammsen får göra det åt mig (A)

Ja, snart ska vi gå ner och fika tydligen, sen bär det av hemåt. Får se vad kvällen har att bjuda på ! Händelserna fortsätter att utvecklas i alla fall och det blir allt rörigare, men det här löser vi galant. Togehter we´ll stand strong (Y)

10 dagar kvar till Alanya, I just can´t wait <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0