Jo, det gick juh bra ..

Nystart, vem försökte jag lura egntligen ?! Haha ! Näe, men nu ska jag faktiskt ta och ta tag i det här och börja skriva lite mer. I alla fall ett par gånger i veckan.

Helgen har i alla fall bjudit på en hel del. I fredags blev det lite festligheter, damlaget och a-laget. Fattades dock väldigt mycket folk, men det fylldes på från andra håll, så kan väl säga att det blev en vanlig fest istället, men lika trevligt var det. På lördan blev det grillning hemma hos bror och Malin tillsammans med Mimmi, Jennifer, Putte, Kim, Marcus och Magnus. Sen blev det  självklart en omgång Alias, vilket jag och Mimmi kammade hem med hästlängder. Vi är så jäkla mycket grymmare än alla andra ;) Vad kvällen mer hade att bjuda på behöver inte ens nämnas. SKÄMS, är det enda ja tänker skriva ..

Sen igår blev det en massa rännande fram och tillbaka, men dagen avslutades med att kika på grabbarnas första match, vilket dom sopade hem med 4-1. Grattis grabbar ! Sen blev det kafferep framför Svenska Hollywoodfruar hemma hos Nina. Allt som allt var det en hemskt trevlig dag och den kunde inte ha fått ett bättre avslut :)

Idag vet jag inte riktigt vad vi hittar på ?! Jag sällskapar Mimmi i alla fall :)

11 dagar kvar till solen, värmen, festen, stämningen och Alanya, feels good ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0