Full Moon Party 2010

Vad kan man saga, Full Moon var helt sinnes! Herregud va mycke manniskor det var, ca 40 000 pa en och samma strand. Maste saga att det var en riktig upplevelse att fa vara med pa nat sant, hade hur kul som helst och traffade massa manniskor fran hela varlden. Riktigt riktigt kul!

Hur som helst, dagen innan Full Moon, alltsa fredag. Da kom Mackan och Sebbe till on for att gora oss sallskap. Vi hade ingen tur med att hitta boende at dom, eftersom varenda liten vra av on ar bebodd just under Full Moon. Sa dom fick helt enkelt kopa sig varsin luftmadrass och campa pa vart mycket trevliga, harda, insektsfylda tragolv. Mackan tyckte mest att det var kul, men Sebbe daremot, vi kan saga att han ar en riktig stockholmare och han holl nastan pa att do. Det var en mycket rolig syn!

Dagen till ara - alltsa lordag, sag ut pa foljande vis. Borjade med att Mackan och Sebbe drog ivag for att hitta boende, Layle och Christine drog ut for att hitta varsin kamera och Pats, jag, Bean, Sam och dom 2 tyska brudarna drog ner pa stranden. Var halvdaligt vader, men vi badade och kampade mot vagorna som vanligt. Sen drog vi hem och gjorde oss klara for Layle's fodelsedagsmiddag och precis da vi hade duschat sa forsvann strommen, inte coolt. Men i alla fall, vi drog ut ett helt gang och at och hade det trevligt, sen gick vi hem for att fixa lite body painting och fa i oss nagra buckets. Men ni kan aldrig gissa vad som hande, jo Emma blev tvardalig efter maten, sa hon fick vara duktig och dricka vatten hela kvallen. Fast vatten var tydligen inte ratta svaret pa illamaende, utan jag fick minnsann kuta och spy lite da och da, men va gjorde val det. Jag hade hur kul som helst anda, vi dansade, traffade folk, kollade pa folk som lag utslagna lite har och var, helt enkelt de vanliga. Mycket handelserik kvall ma jag saga! Ringde aven och pratade med alskade lilla Majs som fyllde 20 igar, GRATTIS BRUDEN!

Idag har vi sagt farval till Sam och Christine som skulle vidare mot Phuket och Bali. Kandes valdigt tomt pa Pooltrap Village utan dom, men vem vet, vi kanske ses igen. Efter vi sagt farval sa drog vi ner pa stan och fixade batbiljetter sa att vi kan ta oss till Koh Samui imorn och sen blev det lite annan shopping ocksa. Sa nu sitter vi har, ska snart ga hem och borja packa ihop antar jag, sen ska vi antaglien hitta pa nat med Layle och Bean ikvall eftersom dom ocksa aker imorn. Ja, de var nog allt, nu blir det ingen mer uppdatering forns vi nar Koh Samui och aterforenas med resten av vart resesallskap.



Sebbe och Mackan pa vart golv :)



Jag, Peter, Christine och Sam :D



Ett forsok till att fanga folkmassan, men ar man 1,60 lang sa ar det inte det lattaste att fa med sa mycket :P



Michell's kompis, Pats, Peter, jag, Mackan och Sebbe :D



Michell, sam och nan brud fran Malaysia :)



Peter, Layle och jag. Sebbe i bakgrunden. Denna bild far avsluta en mycket lyckad kvall med mycket trevligt sallskap som vi hoppas att vi nan gang far traffa igen. Och det hoppas jag verkligen att vi far, for vi har bjode hem varenda en till Ramsele och Sverige :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0