Who gets lost in town ?

Har varit helledig idag, så hade tänkt att jag skulle hinna handla klart alla julklapparna när jag var inne på stan, men ikke. Tog de ganska lugnt imorse även om jag klev upp ovanligt tidigt. Men när jag var klar så drog jag i alla fall in på stan en sväng. Började med att kika in hos Pats såklart, sen blev de Oslo City. Men damn va folk de var där alltså ! Jag hatar verkligen att gå på stan själv när de är så mycke folk i farten, känner mig så himla liten och meningslös. Osynlig verkar jag tydligen också vara för den delen, vet inte hur många människor som lyckades kuta över mig där inne. Men lyckades i alla fall slå mig fram i massan och fick till några klappar som tur var !

Sen gick jag ut på stan för att försöka hitta Gina som Pats så fint beskrev vägen till. Kändes som jag gick i cirklar i flera timmar tills jag hitta de, men de letandet var juh enbart bortkastad tid, för inte hade dom de jag sökte inte. Så de var bara att leta sig tillbaka till sentrum, eller bara och bara förresten, gick juh helt vilse så var tvungen att fråga efter vägen flera gånger (A) Men när jag väl hade orienterat mig in till sentrum så hittade jag äntligen ett ställe där jag kunde köpa klappar till mina roomies. Så när de var avklarat så kika jag in till Pats en sväng innan jag drog hem igen :)

Väl hemma så ligger en snarkande Lyddis och sover på soffan. Är egentligen skithungrig, men ska nog låta hon sova i alla fall en halvtimme till för hon kan behöva den lilla sömn hon får. Fy, hon som kämpar på så bra med sina två jobb. Förstår att hon räknar ner dagarna till hemresa :)

Har förövrigt hunnit surra med mor, Mimmsor och Majs idag. Alltid lika kul att höra välbekanta röster :)


Ciao


Bjuppar på en bild från Alanya i augusti <3

Kommentarer
Postat av: Erika

saknar dig så emma!

2010-12-15 @ 23:21:40
URL: http://erikaajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0