Two days to kill

Jajemen, då var de bara två dagar kvar till två dagars ledigt, inte för att de hade gjort nåt om jag hade jobbat heller, är juh ändå själv ! Måste skriva en inköpslista på allt jag kan tänkas vilja äta och ha under julhelgen, för på julafton har jag inte tid och handla och sen är de juh helstängt överallt i två dagar, buhu. Har separationsångest som bara faan, så känner att jag inte alls är speciellt trevlig att umgås med ikväll. Ååh, jag vill inte vara själv, ångeeest ! Skiter fullständigt i att de är julafton, inte därför jag har ångest, men bara tanken på att komma hem till en tom lägenhet och sitta här helt själv som nåt jävla mongo i en vackas tid när jag är van att ha folk runt mig. Men ja, nu får jag väl känna på hur de känns om jag hade bott helt själv, vilket jag aldrig mer vill göra ;o Jag måste faan ut och leta mig en redig karl som jag kan flytta ihop med när jag ska flytta nästa gång ! Majsor, när du flyttar hit så är de manhunt som gäller, vad du än säger ;)

Nu säger jag gonatt till omvärlden och snart farväl till mina roomies !


Ciao 

Kommentarer
Postat av: Anonym

lätt på manhunt :) behöver en karl jag med.

2010-12-23 @ 09:03:25
URL: http://magnussonmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0