I'm not bitter

Meeeen ååh .. Mötte juh upp Lyddis för att gå på posten och hämta ut mitt julpaket, men tro ni jag kunde göra de eller ?! Näe, tydligen inte, för då skulle jag väl inte vara såhär less ! Va in på posten igår och då sa dom att mitt paket låg på Oslocentralen och att dom skulle få de idag, men när jag kom dit idag så står han i kassan och kollar på sina skärm som ett stort jävla frågetecken. Sen säger han att mitt paket visst har kommit på villovägar och just nu ligger nånstans i nordnorge, fucking awsome dude (Y) Så de var juh bara  att ringa kundtjänst och be dom skicka hit de igen, så förhoppningsvis ska jag få de på månda-tisda nån gång. Jag som är så jäkla nyfiken ! Men tur att vi ska fira jul på sönda i alla fall, då blir de juh lite paketöppning innan brudarna drar i alla fall :)

Jaja, nu ska man inte vara bitter. Jag och Lyddis gick i alla fall och handlade mat och gick hem och gjorde middag. Eller Lyddis fick laga middag medans jag tog mig igenom diskberget. Så de belv nå kött, pommes, pepparsås, vitlöksbaguett och fanta. Satt förjävla fint med lite riktig mat, allt är bättre än nudlar just för tillfället ! Sen ikväll ska vi käka lite chirre och bara mysa, föringe KIMS inge kos ;)


Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0