Someone's taking a cab today

Herligland sæger jag bara ! Hær sitter jag med en ostmacka och en latte på min pause och funderar på hur faan jag ska ta mig hem från jobbet idag. Har æntligen fått mitt julpaket från familjen,, och har en liiten fråga - hur tænkte ni dær egentligen ? Haha, de var den størsta klappen jag sett på længe, plus att familjen Hedstrøm har skickat mig ett paket, plus att jag har fått fetaste julklappssæcken på jobbet idag ;o Jag klagar absolut inte, utan tackar och bugar så hjærtligt før all omtanke, men att ta sig hem kan bli lite av ett problem. De førsta chefen sa nær jag kom på jobbet var - ååh jag vet vem som tar taxi hem idag ;) Jo, de hade juh varit de optimala, men vet inte riiktigt om jag har lust att slænga massa pengar på de, men vi får se ! Återkommer væl med bilder senare på mina klappar :)

Btw, tror att vårt internet har lagt av igen ! Får se om Lyddis har lyckats få till de tills jag kommer hem :)


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0