So much better

Blev juh ett lite dystert inlägg igår och orkade seriöst inte blogga nåt mer, blev lite halvdeppig. Men tog i alla fall och ringde till farfars och mormor igår. Kändes så otroligt skönt och höra deras röster, blev alldeles gråtfärdig när jag pratade med gulle farmor. Hon är juh bara för söt när hon är sådär lite halvförvirrad ! Men känns bra att ha fått talat lite med dom och dom blev jätteglada för att jag ringde, vilket är de viktigaste. Så idag är jag på lite bättre humör :) Love you folks <3

Slutade drittidigt idag, 15.00. Så jäkla skönt med tanke på hur otroligt långsam den här veckan har varit, men nu är de bara en dag kvar av denna arbetsvecka i alla fall. Blev liite lite shopping efter jobbet, sen drog jag hem och har mest bara suttit och kikat på kläder på lite olika sidor. Talat med mor min har jag också hunnit med. Alltid lika skönt att höra hennes röst !

För övrigt sitter jag och väntar på min kära roomie som är så jäkla supergullig att hon ska köpa med sig pizza hem idag. Tänkte egentligen käka stuvade mackisar och köttbullar, men ingen av oss kände för att ställa oss och kocka nåt idag. Så då kom Pats på den underbara idén att vi skulle lyxa till de med pizza, love it ! Blir säkert så att vi slår på nåt avsnitt av O.C. också innan vi går och lägger oss :)

Kändes väldigt tomt igår när Lyddis inte var här. Även fast jag och Pats hade varann så kändes de ändå som att nåt fattades, men som tur är får vi juh hem henne på söndag igen :D Hoppas du har en helt grym helg i Gnesta gumman och grattis på namnsdagen <3


Ciao


Dagens lunch - scones med hela hasselnötter och russin och en dubbel latte. Älskar min Samsonrabatt :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0