So long my friend

Jobbat 10-16 idag, grymt soft tid må jag säga. Varit sjukt lungt även idag, men folk sparar väl inför jul antar jag. Sen är de nog många som inte orkar sig ut i kylan heller, så får hoppas att de blir bättre väder framöver. Gick och kikade lite i affärerna på Linderud innan jag gick hem, sen när jag kom hem satt Lyddis här och väntade :) Vi kirrade lite middag, sen satt vi oss och försökte betala hyran över internet, gick supert ! Så nu har vi de ur världen i alla fall.

Efter lite vila så började jag hacka upp lite äpplen medans Lyddis gjorde pajdeg :D Så nu står pajen och väntar på att åka in i ugnen, men lär nog vänta tills Pats kommer hem så hon hinner äta först. Men hon blir nog lite senare idag än vanligt eftersom T-banan inte går idag, tydligen. Men hon lär väl snart va här hoppas jag, för jag vill ha paj. Men medans jag ändå väntar kan jag passa på att kirra naglarna :)

Och, tidigt tidigt imorn lämnar Lyddis oss, buhu. Hon ska nämligen bege sig till karln sin i Gnesta, så jag och Pats blir själv i helgen. Får se vad vi lyckas hitta på för nåt, städa och tvätta skulle behövas, men vem vill göra sånt på helgen ?! Ja, jag känner då inte för de, men vi får se !


Ciao



Just let thoose thoughts spin baby ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0