Saturday night fever

Ojoj, vilken lørdagskvæll de blev. Jag jobbade till 8 och nær jag kom hem stog maten på bordet och sen var de bara till att fixa sig før utgång. Vi fick tips av Lillan att vi skulle dra på Onkel Donald, så dit begav vi oss. Dær var de bratfest kan jag lova, haha ! Vi kænde oss vældigt malplacerade bland alla kostymnissar, men hittade ett gæng svenska grabbar som vi sællskapade ett tag i alla fall. Vi var hemma runt klockan 6, så kan væl inte mer æn sæga att de blev en grym kvæll :D

Nu har vi fått hem Lydia, finally ! Så nu ær allt som de ska på Sletteløkka igen. Vi jobbar och står i, eller i alla fall dom andra. Efter idag blir jag ledig två dagar, men då jobbar jag såklart fredag - tisdag som tur ær.

Før øvrigt så tror jag visst att vårt internet har gett upp igen. Sækert bara ett par dagar, men dærfør de har blivit så dålig uppdatering. Tur man har internet på jobbat så man kan hålla er lite uppdaterade i alla fall. Får se om de har kommit tillbaka nær jag slutar idag, vore juh toppen i så fall. Ja, nu ska jag återgå till min lunchlatte, sen får vi se om jag orkar mig ut i butiken nåt mer :)


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0