No, I'm not danish

Jobbat 12-20 idag, retat upp chefen som faan, inte coolt ! Den där Majken skrämmer skiten ur mig ibland alltså, men smällar man får ta när man är lite bättre. Inte för att jag talar om mig själv nu, för tusan va mycke fel jag har gjort idag alltså. Men allt stämde på opgjöret så kan juh inte ha gjort nån större skada :)

Efter jobbet fick jag springa till t-banan för att hinna in till byn i tid. Har nämligen varit och lyxat till de idag med lite fake-naglar, I love it ! Min egna julklapp till mig själv typ. Blev i alla fall supert och jag är sjukt nöjd. Tänkte egentligen slänga in en bild, men mina fingrar ser ut som små röda prinskorvar, eftersom jag av misstag råka förfrysa dom påväg hem från t-banan (Y) Men förhoppningsvis går de över till imorn, så då kanske jag kan slänga in en bild :) Har egentligen inte tid att sitta här, för jag måste PACKA ! Men allt har sin tid, de hinns nog med imorn också, för ja är så jävla lat och orkar inte packa idag, vet juh typ vad jag ska ha med mig så de är väl bara att slänga ner i en väska och dra liksom.

Btw, jag är INTE dansk ! Vet inte hur många som har påstått de dom senaste dagarna, men nej, jag är så svensk som man kan bli faktiskt. Låter de som att jag har gröt i halsen eller ?! Näe, just de ! Så, nu har vi rett ut de också, skönt :)


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0