Monday

Ååh vilken jävla dryg vecka ! Jobbar 15-22 varje dag fram till julafton och då jobbar jag 9-13, psyk ! Har varit sjukt trött och haft sprängande huvudvärk hela dan, men förhoppningsvis så är de förkylningen som är påväg ut ur huvet eller nåt. Började juh i alla fall 15 idag och då var de dags för mitt typ utvecklingssamtal med chefen, eller de kändes i alla fall som ett sånt. Typ de enda vi kom fram till på varenda fråga var att allt var superbra och att jag var en kjempe flink jenta ;) Kändes rätt onödigt, men jag fick juh i alla fall gratis lunch, så de var juh ett plus ! Annars har dagen varit himla seeeg, som vanligt. Börjar bli less på sega dagar, så nu längtar jag till salget startar så att de blir lite folk i rörelse. Har för övrigt inget annat vettigt att komma med, är fett trött och ska hoppa i säng snart, hoppas på att vakna upp på bättre humör imorn (Y)


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0