Merry Christmas

Ja ni, God Jul på er allesammans där hemma :) Hoppas ni har de supert och koser er !

Blev en väldigt tidig morron imorse. Smög så gott jag kunde och tassade på tå för att inte väcka dom andra, haha ! Insåg ganska fort att jag faktiskt inte alls behövde smyga, jag är juh själv, fail. Sprang i alla fall iväg på jobbet och gjorde mitt fyra timmars-pass. Måste säga att jag blev sjukt förvånad över va mycket folk de är ute på julafton, dock inte hos oss, men var mycket folk i sentret i alla fall. Tro jag hade 9 kunder idag (Y) Haha, en gubbe som kom in och hade världens panik för att han hade glömt bort att de var julafton och hade en sint kona hemma som väntade på sin julklapp ;o Hur faan kan man glömma bort julafton ?! Men han köpte i alla fall en klänning för 2000kr så jag klaga minnsann inte.

Slutade vid ett och var svinhungrig vid de laget, så de var bara att springa hem och laga sig en liten lyxig julmiddag. Blev Chicken Tikka Masala, ris och pitabröd (naan brödet var slut), love it ! Tikka Masala kanske är en av mina absoluta favoriträtter i hela världen, mumms alltså. Så jag slapp julmaten i år och fick bestämma själv vad jag ville äta (Y)

Efter maten har jag legat på soffan i nån slags paltkoma och halvsovit, så sjukt trött ! Passade såklart även på att öppna alla mina klappar :D Tack tack tack till mamma, pappa, Matte, Malin, mormor, farmor, farfar, Ingrid, Åke och familjen Hedström för allt fint och framförallt gott som jag fått :) Tackar även för alla god jul-samtal jag fått idag ! Haha, så jäkla kul när pappa ringde och alla står i kö för att få tala, såå typiskt min familj alltså, men de va roligt <3

Dags för lite O.C. Slänger in bilder på klapparna imorn, är för slö för tekniskt skit ikv ;)


Ciao


Till er alla från lilla mig - Hoppas ni har haft och får en fortsatt riktigt trevlig jul :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

godjul emsi. <3 du är grym

2010-12-25 @ 00:08:54
URL: http://libbiya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0