Lost to faith

By the way, tro jag lämnade en liten pojke till ödet idag ! Påväg in till stan råkade jag hoppa av på fel hållplats, så var tvungen att vänta på nästa T-bana. Medans jag står där och väntar kommer de fram en liten pojke, typ en tvärhand hög, och rycker i min kappa. Han håller i en såndär turlista för T-bana, pekar på en hållplats och säger att de är där han bor och frågar hur han ska ta sig dit. Ååh herligland, han valde juh helt fel person att fråga, men lyckades ändå lista ut att de var tåget efter mitt han skulle med. Men seriöst, han var kanske 5-6 år och vandrade runt där helt själv ;o Jag sa att han kunde få följa med mig på mitt tåg så kunde vi fråga nån inne i stan, men tro inte riktigt han förstog svenska. Så mitt tåg kom juh, jag hoppade på och lämnade den stackarn helt själv ! Har haft så dåligt samvete sen dess, shit alltså, skulle juh ha tage med han till securitas eller nåt.Hoppas han hittade hem i alla fall :)


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0