Little christmas

När jag kom hem från jobbet igår sotg maten på bordet, lägenheten var helstädad, pyntad och parteymode var klappat och klart. Vilka underbara små roomies jag har ! Pats hade varit ute och högge en gran och dom hade hittat lite julpynt i förråd, love it. Så nu är de äntligen lite julstämmning här på Sletteløkka :) Efter middag satt vi mest och surra och pimplade lite bullshot, sen bar de av in på byen. Dåligt drag och Oslo suger, men vägen till T-banan var kul, jag fick bjuda på en grasiös vurpa, vi fick se en otroligt duktig gatumusikant, vi fick oss en strips med bea på Burger King och vi fick frysa häcken av oss, eftersom de är snöstorm i de här jäva landet. Men de blev en helt okej kväll i alla fall :)

Idag mår vi som vi förtjänar, men vi har grymt kul ändå. Jag bor med två sköna typer som springer runt och sjunger  "Tony, tony, can you call a taxi tony tony" medans vi kirrade lite tilltugg - pölser, lomper och mos (Y) Efter vår lilla brunch blev de dags för lilla julafton, eftersom en av mina roomies praktiskt taget satt och hoppade upp och ner i soffan och frågade om vi inte skulle fira jul snart ;) Så då blev de klapputdelning, mycke skratt och tre sjukt nöjda tjejer, de här är en grymt dag :D


Ciao


Parteymode ;o


PUSS my sexy <3

(lyckades inte knäppa nå fler bilder igår)


Christmas tree - Lady Gaga, grymmaste jullåten 2010 (Y) Men de här är vårt egna christmas tree ;)


Brudsen hade skrivit ett grymt rim på min klapp som innehöll ..


.. den vackraste dildon ever ;) HAHAHAHA !


Fick även dessa rosa fab headphones som jag gått och spanat in :D
TACK babes för en grym julafton och grymma klappar, I love you <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0