Late night

Ja ni, kom väl hem för cirka en halvtimme sen kanske. Hunnit slänga i mig lite nudlar och en macka och bokat biljett för nyårsfirande, awsome dude. Fick även mitt schema för januari idag, eller de jag ska jobba på Linderud, så imorn ska jag ringa Linda och höra hur vi kan pussla ihop de så jag får lite mer timmar. Men verkar som att jag ska gå på Salmas schema på båda ställena, så då blir de i alla fall jobb månda, tisda, torsda, freda och lörda. Känns riktigt bra om jag kan få dom timmarna alltså, för pengarna behöver jag. Men ska försöka höra om jag kan vara ledig till den 6e januari, för då hinner jag med att åka hem till Natursköna en sväng innan de blir Oslo igen.

Jobbade i alla fall 17-22 idag, men eftersom jag och Lyddis numera jobbar i samma byggnad, så väntade jag på henne. Roligt att ha lite sällskap på vägen hem ! Varit relativt lugnt på jobbet idag, så jag och chefen har passat på att flytta om allt typ. Är fortfarande inte klart, men de fixar dom förhoppningsvis imorn på morron. Jag kan tyvärr inte bidra, eftersom jag börjar 16.00 imorn. Så sjukt drygt att börja så sent alltså, men jag ska faan inte klaga, för jag är då inte den som sliter här i hushållet. Lyddis är stenhård och kör dubbla pass mest varenda dag, så stolt över henne som pallar :)

Nu är de väl dags för sängen så jag inte sover bort halva dan imorn. Måste juh försöka hålla sig till lite rutiner i alla fall, även om jag börjar sent !


Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

gulle <3

2010-12-14 @ 13:22:52
URL: http://libbiya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0