In love with chocolate

Här sitter jag nermyst under en filt och njuter av en stor kopp varm mörk mintchoklad, chokladdoppade pepparkakor och choklad, allt från Åre Chokladfabrik. Kanske den bästa julklappen nånsin och absolut vardagslyx på högsta nivå, så tack till familjen Hedström och dagmamma :) Till detta har jag självklart slagit på tredje säsongen av The O.C. så här sitter jag och koser mig ! Ska nog snart slita fram min kära epilator så spirorna är redo för en kick ass nyårsafton, känner på mig att jag inte kommer ha mycket tid över till sånt i veckan. Sen ska jag även dränka mig själv i BUS, eftersom jag börjar bli snuskigt vinterblek och de är snordyrt att sola i de här jävla landet. Så de här kan juh inte annat än bli en toppenkväll ! Hoppas ni alla där hemma har superkul med erat juldagsfirande på SVAR :)

För övrigt så tror jag att dom i lägenheten bredvid har nån slags sex orgie eller nåt ;o Damn, de är sjukt lyhört här och dom har faan hållit på i typ 3 timmar nu och kan säga så mycket som att dom är fler än 3 i alla fall. Så tummen upp för grymma grannar (Y) Synd bara att dom inte fattar vinken när jag sitter här med högsta volym på tvn och med jämna mellanrum bankar nävarna i väggen, lucky me !


Ciao


De absolut enda positiva med att vara själv är att jag kan sitta här och vara hur sluskig jag vill :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0