I´m about to barf dude

Nu har vi smällt i oss lite äppelpaj och jag är verkligen spymätt, uuäh ! Sitter här i soffan och jäser i min rosa mjukisdress, trött som ett as. Tro om de blir en tidig kväll ikväll ?! Vore så sjukt underbart om jag bara för en natt kunde få krypa ner i min säng hemma i natursköna. Älskar den sängen alltså. Men ack, de blir till att krypa ner i min helt okeja säng här i Oslo istället. Gruvar mig alltid för att gå och lägga mig, eftersom de känns som att vi bor i ett frysrum typ. Sover alltid med långkallingar och strumpor numera (Y)

Får nog faan bli sängen nu även fast jag inte riiktigt känner för de. Ska juh trots allt upp och jobba 10-16 imorn också. Och, imorn måste jag komma ihåg att gå på banken och fråga Nina om lite ledighet. Påminn mig gärna gott folk, för jag kommer garanterat att glömma bort de.


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0