Happyface

Fick bli droska hem igår, såg ingen annan utväg, haha ! Måste säga att de kändes sjukt konstigt att ta taxi hem från jobbet, lite sådär halvsnobbigt, men ack så storstadsigt. Gillar känslan när man inser att man bor i en stad och allt är möjligt ! Tro om jag nånsin skulle kunna ta en taxi från Ica och hem ?! haha, då skulle jag vara ett riktigt as alltså, de får inte hända. Men nu är de bortstökat och jag tog mig hem oskadd, dock en hundring fattigare, men de var så värt att få skjuts ända fram till dörrn alltså :)

Ååh massa tack till alla underbara där hemma som tänker på lilla mig i juletider :) Ser inte alls ut som att jag ska fira jul helt själv, för de ligger en massa klappar under granen och väntar, yeei ! Hade fått en massa bra nödvändigheter av mammsen och pappsen, dom tänker alltid på allt. Har ingen aning om hur dom kunde lista ut att min tandkräm typ precis är slut ?! Men de kanske bli så när man blir förälder, man känner på sig saker. Fick i alla fall en massa kul och jag längtar till julafton när jag får öppna allt :D

Nu drar jag på Storo och gör ett arbetspass !


Ciao


Jag igår :)


Mina klappar :D


Hade fått några julhälsningar från Icapersonalen :)


haha, snus har jag så jag klarar mig fram till hemfärd iaf, men bra tnake Björne :)


Naaw, alla är så söta :D


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag tänker också på dig Emma, blir härligt med fina klappar när du är lite själv ;)

2010-12-22 @ 23:05:24
URL: http://erikaajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0