Gotta stop having days off

Alltså de här suger verkligen. Seriöst, vem jobbar 16-23 på en kläbutik ?! Jag tydligen, och de suuuger ! Klev upp straxs innan Pats drog på jobbet, sen har jag suttit här i min ensamhet och funderat på livet. Näe, faktiskt så har jag inte ens gjort de. De jag har gjort är att jag har svept i mig två pannor köffe, lockat håret och städat. Vi borde egentligen ta och grundstäda hela placet innan jul, men nu har jag i alla fall dammsugit och skurat köket, hallen och badrummet. Låg på knä i 30 minuter och skurade badrumsgolvet, men tro ni de syns ?! Näe, inte de minsta. Är några skumma genomskinliga fläckar och rosa ludd på hela golvet och hur jag än gjorde så ville inte allt försvinna. Men de ser juh i alla fall lite bättre ut än innan. Sen tror jag att vi får dra lott om vem som ska skura toan ;) Inte för att den är äcklig på nåt vis, men de tar alltid emot att göra de när jag är igång, så den har fått vänta.

Jaha, fortfarande två timmar tills jag börjar (Y) De är juh faan ingen mening att vara ledig när ens vänner jobbar, då ha man juh inge liv. I mitt tidigare liv skulle jag knappt röra en dammsugare eller skurtrasa, men när man sitter såhär själv så verkar de vara de enda som lockar. Otroligt tråkigt, men ett grymt tidsfördriv ! Eller ja, dammsugning har jag egentligen inget emot, tycker faktiskt de är rätt kul att dammsuga om jag ska vara ärlig, men städning i allmänhet går bort.

Näe, nu ska jag ta och slå Majs en signal och höra hur hon har haft de nere i södra Sverige :)


Ciao


En islatte skulle sitta perfa nu, men får istället belöna mig själv med en Mad-Croc och en snus (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0