Down with the sickness

Blogg.se ville inte helt samarbeta med oss igår, så blev ingen uppdatering. Men jag jobbade juh 10-16 igår i alla fall. Rätt lite folk, som vanligt, men antar att vi inte är de optimala stället att köpa julklappar på. Men gick i alla fall till jobbet lite tidigare igår än vad jag brukar, eftersom jag vet att Nina brukar vara lite sen på morron och vill juh inte just gärna åka på böter. Så jag gick dit och tänkte arma av och öppna, men såklart är de nåt fel på larmet och ingen på våning tre kan larma av, så en kärring säger att jag bara kan öppna. De skulle tydligen inte spela nån roll om larmet gick igång, för de var ett tyst larm och de gick bara till våra egna securitas. Happ tänkte jag och öppnade, inget larm gick igång så då tänkte jag att de var lugnt, men ni kan juh gissa vem som fick stå i samtal med en halvsur securitaschef sen, baah ! Jaja, var juh inte allt för farligt, men blev lite småless bara.

Idag är jag helledig, igen ! Känns rätt skönt idag, eftersom jag känner mig lite hängig, men har juh som inte så mycket att göra. Borde ta och röja lite på rummet och ta mig igenom vårt vackra diskberg, men får se hur de blir med den saken ;) Har i alla fall bestämt att jag ska möta upp Lyddis när hon slutar, så ska vi gå på Linderud och hämta ut min julklapp, hon ska försöka skaffa bank och sen ska vi handla nån go middag, love it !


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0